Σοκαρισμένη από την πτώση της σε λακκούβα στην οδό Ρούσσου Χούρδου στο κέντρο του Ηρακλείου είναι η 40χρονη Ελένη Φραγκιαδουλάκη, μητέρα δύο παιδιών, η οποία βιώνει εφιαλτικές στιγμές, ταλαιπωρούμενη από νοσοκομείο σε νοσοκομείο.
Η ίδια μίλησε στο neakriti.gr για το περιστατικό, περιγράφοντας ότι βρέθηκε ξαφνικά μέσα σε μια λίμνη
αίματος, με τα ρούχα της από μαύρα να γίνονται κατακόκκινα. Για τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν δήλωσε τα παρακάτω:«Σοκαρίστηκα. Φοβηθήκαμε όλοι εκεί πέρα. “Το αίμα ήταν λίμνη”, δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε. Και ουρλιάζανε. Έπεσα στη λακκούβα, προφανώς από ό,τι κατάλαβα μετά, γιατί εκείνη την ώρα δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι γινόταν. Το δεξί μου πόδι βρέθηκε στη γωνία του πεζοδρομίου. Τμήμα του πεζοδρομίου εισήλθε μέσα στο πόδι μου και υπέστη τη ζημιά. Γέμισα αίματα εκεί, μπροστά σε κατάστημα καφέ.
Πήγα σε ιδιωτικό κέντρο. Με το που με είδαν φοβηθήκανε. Ο ένας γιατρός έγραφε χαρτί για να πάω κατευθείαν στο νοσοκομείο, στο ΠΑΓΝΗ που εφημέρευε, και ο άλλος απλώς μου σταμάτησε την αιμορραγία, γιατί φαντάσου ότι φορούσα μαύρο παντελόνι, χοντρό, και είχε γίνει κατακόκκινο, για να καταλάβεις την ποσότητα του αίματος που είχα χάσει».
Όπως ανέφερε, πήγαινε προς το καφέ, όταν ξαφνικά το αριστερό της πόδι έπεσε στη λακκούβα και γύρισε, ενώ στο δεξί εισήλθε τμήμα του πεζοδρομίου.
«Μου είπαν ότι πρέπει να πάω άμεσα στο ΠΑΓΝΗ. Ήρθε ο αδερφός μου και με πήρε για να πάμε γρήγορα. Κατευθείαν με έβαλαν μέσα. Μου έκαναν ακτινογραφίες και άλλες εξετάσεις. Ευτυχώς δεν είχαν χτυπήσει κόκαλα και τέτοια, για καλή μου τύχη. Είναι κάτω από το γόνατο και το γλίτωσα.
Με είχαν τρεις ώρες μέσα. Προσπαθούσαν να με ράψουν, γιατί είχε ανοιχτεί τόσο πολύ. Ο πόνος ήταν φρικτός. Δεν μπορούσε να μου κάνει ούτε τοπική. Μετά μου έκαναν μορφίνη, ώστε να έρθω σε μέθη για να μπορέσουν να κάνουν τοπική και να με ράψουν.
Από εκεί και πέρα είμαι κάθε μέρα σε ένα νοσοκομείο. Τη μία στο Βενιζέλειο, την άλλη στο ΠΑΓΝΗ. Έτσι πάμε, γιατί είναι πρησμένο. Είναι κατακόκκινο, μελανιασμένο. Έχει κάνει φλεγμονή, από ό,τι μου είπαν, αιμάτωμα. Λαμβάνω αντιβιώσεις και, ανάλογα με την κατάσταση της υγείας μου, προχωράμε.
Τι να πω για τη λακκούβα; Είναι σκάσιμο δρόμου, δηλαδή κακοτεχνία. Έχει βουλιάξει ο δρόμος. Σήμερα την μπαλώσανε για ...μισή ώρα το πολύ», πρόσθεσε.
Όπως επισήμανε, πλέον δεν μπορεί να κινηθεί, καθώς οι γιατροί της έχουν συστήσει ακινησία στο πόδι και αντιμετωπίζει έντονους πόνους, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητά της. Δεν μπορεί ούτε να ετοιμάσει τις τσάντες των παιδιών της για το σχολείο, ούτε να μαγειρέψει ή να κάνει τις βασικές καθημερινές εργασίες στο σπίτι.
Η ίδια αναμένεται να υποβάλει μήνυση κατά του Δήμου Ηρακλείου, ενώ βρίσκεται σε αναμονή για την άφιξη της αστυνομίας στο σπίτι της, καθώς έχει δηλώσει ότι είναι διαθέσιμη να καταθέσει οποιαδήποτε στιγμή.
«Περιμένω την αστυνομία εδώ. Τους είπα ότι είμαι στο κρεβάτι γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ. Η εντολή είναι ακινησία στο πόδι, στο κρεβάτι, να μην το πατάω καθόλου. Οπότε έχω μιλήσει με την αστυνομία, τους παρακάλεσα να έρθουν στο σπίτι. Είμαι έτοιμη και τους περιμένω. Έχω φωτογραφίες. Έχω πληρώσει το παράβολο 100€ και θα κάνω μήνυση στο Δήμο. Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι. Έχω δύο παιδιά, πέντε και επτά χρονών. Μπορείς να καταλάβεις ότι δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να τους προσφέρω το παραμικρό», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, όπως αναφέρει, ενώ είναι άνεργη τα τελευταία δύο χρόνια, είχε λάβει πρόσφατα ενημέρωση ότι είχε εγκριθεί για ένταξη σε πρόγραμμα απασχόλησης και επρόκειτο να ξεκινήσει εργασία. Ωστόσο, πλέον δεν αναμένει το τηλεφώνημα με χαρά, αλλά με αγωνία, καθώς η κατάσταση του ποδιού της πιθανόν να μην της επιτρέψει να εργαστεί το προσεχές διάστημα.
Η ίδια στάθηκε ιδιαίτερα άτυχη, καθώς αφενός τραυματίστηκε, αφετέρου κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά που περίμενε εδώ και δύο χρόνια να ξεκινήσει.
«Περίμενα μέρα με τη μέρα ένα πρόγραμμα της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) που είχε ανοίξει και έχω εγκριθεί για να προσληφθώ σε επιχείρηση. Το περιμέναμε τόσο καιρό και έχει πάρει έγκριση η επιχείρηση και είμαστε στη φάση που περιμένω το τηλέφωνό τους. Έχουμε συμφωνήσει.
Μάλλον δεν θα μπορέσω να πάω. Ίσως χάσω και τη δουλειά, εκτός κι αν η ΔΥΠΑ κατανοήσει το πρόβλημά μου και μου δώσει εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να αναρρώσω και να γίνω καλά, ώστε στη συνέχεια να μπορέσω να υπογράψω τα χαρτιά και έτσι να μην χάσω τη συγκεκριμένη εργασία.
Προσωπικά, έχω τελειώσει οικονομικά. Είναι να εργαστώ σε γραφείο με προγράμματα. Η ΔΥΠΑ έχει δώσει έγκριση στο γραφείο. Περιμένουμε απλώς τα χαρτιά να υπογράψουμε. Πείτε μου πώς θα πάω… Ήταν η καταστροφή μου εκείνη τη στιγμή. Δύο χρόνια ψάχνω δουλειά», συμπλήρωσε.
Παράλληλα, εκφράζει την απογοήτευσή της για τη δημοτική αρχή, σε όλα τα επίπεδα, αναφερόμενη τόσο σε ζητήματα οδοποιίας όσο και καθαριότητας και γενικότερης εικόνας της πόλης.
«Έχω διαμορφώσει την χειρότερη άποψη για τη δημοτική αρχή, σε όλα τα επίπεδα. Έχω δύο παιδιά, πέντε και επτά χρονών. Και δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να τους κάνω το παραμικρό. Ούτε να μαγειρέψω, τίποτα. Ούτε να τους ετοιμάσω τα πράγματα για το σχολείο. Ευτυχώς, έχω βοήθεια και από τη μητέρα μου για να πάνε σχολείο», σημείωσε.
Μάλιστα, σχολίασε και την αποκατάσταση της καθίζησης του οδοστρώματος στο επίμαχο σημείο, αναφέροντας ότι το σημείο «μπαλώθηκε» πρόχειρα. Όπως υποστηρίζει, συνεργείο του Δήμου μετέβη στο σημείο και προχώρησε σε προσωρινή αποκατάσταση του οδοστρώματος, ωστόσο λίγες ώρες αργότερα η τρύπα επανεμφανίστηκε στο ίδιο σημείο όπου είχε τοποθετηθεί η άσφαλτος.
«Όταν το είδα, με έπιασε ... νευρικό γέλιο. Το μπάλωμα είναι ήδη με λακκούβα. Έχω φωτογραφία που το φτιάχνουν και, μετά από μισή ώρα, σχηματίστηκε λακκούβα μέσα», δήλωσε.
Τέλος, ευχαρίστησε τόσο το ιδιωτικό κέντρο όσο και τα δύο δημόσια νοσοκομεία για την φροντίδα που της παρείχαν και που θα της παρέχουν για σημαντικό χρονικό διάστημα ακόμα, καθώς οι εικόνες από τα πόδια της μαρτυρούν τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε, με την περιπέτειά της να συνεχίζεται.
Πηγή: ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας